Pages

1 Şubat 2009 Pazar

En Kötü Düşmanım

altta bahsi geçen arkadaşlarımın çoğunu çok seviyorum,yazdıklarım sadece onlar hakkında kafama takılanlar.Başında yıldızla başlayan dörtlükle bir sonraki dörtlük birlikte 1 kişiyi anlatmaktadır

Etrafımdaki herkes çok dertli
Kimsenin çözüm üretmeye yok mecali
Aşık Onur der ki:"Gel bi kağıt kalem alalım
Sizin değil bari benim sıkıntıları yazalım"

Bu şehre geldiğimden beri insanların yüzleri farklı
Bir gün güleç,bir gün ağlamaklı
Gelen herkes buradan birşeyler beklemiş
Onları değiştiren ise çaresiz bekleyiş

*Geçenlerde arkadaşın birinden DVD aldım
Ama kendisini bulamadığım için soluğu başkasının yanında aldım
DVD'yi teslim alan çocuk kaybedince
Tripler bi o yandan bi bu yandan geldi yüzüme

Sen DVD'ni istedin,biz getirdik
Ama fakülteye gelseydin biz sana verirdik
Tam memlekete gideceğim gün acele istemeyi bilirsin
Birazda insanın halinden anla ulan Muhsin

Simavlı yaptığın olay mertliğe sığmadı
Emanete ihanet lügatımızda yazmazdı
Neyse ki yerine koyulacak birşeydi
Dostluğumuza hiç zarar vermedi

*Bi iki mesajlaşmadan sonra iyi bi kız arkadaş edindik dedik
Üst devremsin diye daha bi olgun olursun zannettik
Ama kendi kendine gelin güvey oldun
Sonunda nazın çekilmedi,selamımıza cevap vermekten kaçar oldun

Aynaya bakıp da üzülmekten korkan biri olarak
Kendi kendine bişeler yapmaya çalışarak
Benim aklımı çözdüğünü zannettin
Bende sana bakacak göz var mı Elazığlı Muhittin?

Bu yıl senle bugün başladı diye kompleks bi cümle kurdun
Ulan Ömer hangi ara bunu kafanda kurdun
Çok pis bi satıcısın ama yine de çok seviyom seni
Bi ara bişiler yapak dion ama hala hep satıyon beni

Hala çocuksun çok belli
Yakın arkadaşımsın ama bu yetmez değil mi?
Biraz daha olgunlaş dostum,bu şehir çok yeni
Daha 4.5 senemiz var a.q,dostluk bize gerekli

*2.sefer içimde bu iş olacak hissi vardı
Davranışların beni yanıltmadı
Ama sonra çok şikayet etmeye başladın
Hep sorunu bende buldun,sen hatasız mıydın?

Neyse dedik,şikayetlerini dinledik
Hepsine bi çözüm getirdik
Bu ilişki yürümüyor sanki demekle şaka yaptığını savunuyorsun
Ulan sen benle t.şşk mı geçiyosun?

Torpilin var diye oda arkadaşımı kovdurdun
Yabancısın diye yardımımızı yüzümüze vurdun
O Zeki Müren konuşmanın altında ne yatıyo bi ben bilirim
İki yüzlü çocuğun tekiymişsin bi tek bunu söylerim

Burada anlatmadığım daha çok şey var aklımda
Bu şiirin gelir belki devamı yakında
Kişiler ve Kurumlar tamamen gerçektir
Hayal olsa ne yazar hepsi bana derttir

Beni böyle sinirli yapan siz değilsiniz
Beni böyle mutsuz yapan siz değilsiniz
O benim en büyük düşmanım
O maalesef benim sefil yaşamım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!