Pages

21 Şubat 2009 Cumartesi

topla tabağı,çanağı...savaşa gidiyoruz!!


bir sınavdan daha çıktım yine ama üzerim kanlı,arkamda yaralı çok.öyle bir sınav ki tam bir çatışma.adamlar o kadar kasmış ki bu çocukların canı acısın diye...zaten okuduğumuz bölüm 6 sene(tus'u hiç saymıyorum),hadi onu da geçtim sene içinde yaz tatilini saymazsak adam akıllı bi tane tatilimiz var ki zaten o tatili 2 hafta yapabilioz(öbür senelerde hiç tatilimiz olmayacak) sen bunun dönüşüne sınav koyuyosun.senin bu yaptığın iş mi be adam?morali bozulan mı dersin,ağlayan mı dersin...benim sınavım iyi gelecek büyük ihtimal ama bu demek değildir ki ben sesimi çıkarmayacağım yapılanlara.o 'ne kadar ego enjekte etsen de hiçbir zaman tatmin olmayacak olan' egoist hocalarımız da bigün çekecek,umarım çoook çekerler hayattan.Bu çatışmadan sağ kurtuldum ama önümde koskocaman bir savaş beni bekliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!