Pages

18 Mart 2009 Çarşamba

My Fake Plastic Love...


bu aralar canım çok sıkkın.çok yalnızım yaw!!ulan fakültede herkes iyi,selam sabah yerinde falan derken dışarıda bi allahın kulu aramıyor(sadece elazığdakiler yani,gerisi arıyo saolsunlar:D).üstüne üstlük satan satana.ulan oda arkadaşım çağırmasa(benim zorumla çağırdı)14 Tıp Bayramı Balosuna tek başıma gidecektim yaw.o kadar arkadaşım dediğim insan var ama bi tanesi bile beni görmüyor kardeşim yaw.sanki kalabalıkta yürüyen görünmez biri gibiyim.Elazığ'nın suyundan mıdır,milletin kişiliğinden midir belli değil.Neyse benim asıl canımı sıkan bu değil.Efendim ben Elazığ'ya geldiğimden beri bi kızı çok beğendim,başka bi kızı gözüm görmedi diyebilirim ama kendisini bi görsen usta var ya çook tatlı yaw!!tabii bu son 1.5 haftaya kadar sadece beğeniyodum ama son 1.5 hafta beğenme yerini hoşlanmaya bıraktı.yaw dedim,ben gidiim bu kıza bişeler yeme-içme teklifi sunayım 2-3 gün sonra ama tam içime heyecan dolmuşken bir mesaj geldi ve mesaj aynen şu şekil:"onur onun erkek arkadaşı var yani biriyle çıkıo,hiç uğraşma onunla".o an çok üzüldüm,harbi üzüldüm yani.emin olun canım bi hayli sıkkın ama çabuk geçer çünkü kendimi pek kaptırmamıştım,1-2 gün sonra kaptıracaktım ama...bu aralar çok eğleniyoruz,film falan dioruz ama bu mutluluğumu paylaşacak birileri olmalı.O'nu hala arıyorum,buldum zannettim ama şanssızlığım yine kendini gösterdi...(bu arada bu senenin aralık ayında bi arkadaşımızla bayaa hoş sohbet ilerlerken(bu tamamen başka bi olay),birden sanki ben ondan hoşlanıomuşum,ona çıkma teklif edecekmişim gibi bir izlenime kapıldı kendisi ve benle ne doğru dürüst konuştu,ne selamlarıma cevap verdi.buradan da açıkladığım gibi sadece 1 kişi vardı benm için.yani ortada o arkadaşı beğenmem gibi bişe yok.çok büyük bi yanlış anlaşılma var.o arkadaş bu yazıyı okursa umarım anlar ve bir an önce gelip benimle konuşur)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!