Pages

1 Mart 2009 Pazar

Seni tüm kalbimle...ııııhhh....tüm kılcal damarlarımla seviyorum?!?!?!


Efennim bildiğiniz gibi ülkemizde IQ düşürme ve bilimum saçmalık abidesi yarışma ve programlar kervanına bir yenisi daha eklendi:'Yabancı Gelin'.Erkekler ve anneleri,karşılarında ise yarışmaya katılan gelin adayları.Erkekler basit olarak kızlardan bazılarını beğenecekler,anneleri ile anlaştıracaklar ve evlenecekler.Basit olarak programın konusu bu ama programda bunun dışında herşey oluyor.Sadece olması gerekeni iki kişi yapıyor;Konyalı Halim ve Nereden Olduğu Belli Olmayan Gelusa(doğru yazdım sanırsam).Onlara bitiyoruz,onlara ölüyoruz,onlara tapıyoruz.Konyalı Halim'in geçen bir sözü vardı yanlış hatırlamıorsam aynen şöyleydi(kafam güzeldi yanlış hatırlıyor olabilirim):"ben Gelusa'yı bütün kalbimle ve ııhhhh bütün kılcal damarlarımla seviyorum".Oldu olacak lenf nodüllerinle ve ganglionlarınla da sev tam olsun a.q.Birbirlerine deli gibi aşık olan bu ikilinin rol yaptığı bi kere izleseniz hemen beyninize şlannkkkk die kazınıyor.En azından Gelusa bacımız deli gibi rol yapıor.Meyva sulu gözyaşları,bir ingiliz gibi anne eli öpmeler.Hatta Gelusa adlı gelinimizin bir film çektiği bile ortaya çıktı.Filmin ismi ise Ice Scream: The ReMix.Imdb'de bu film ile bilgiler yer almakta.Ayrıca bu kızın nasıl oluyor da aşağıdaki linkteki kız oluyor hayreTT!!!!!Gerçi programı bi yerde destekliyorum.Programda bir içim suluk hatunlar var.Kendileri taş,kaya vs. gibi kızlar.Peki ben bunları nereden biliyorum.Evde kimsenin olmadığı bir gece,bu programı sıkıntıdan izledim,izleye izleye içtim,içe içe kafam iyi oldu ve tekrar izleye izleye beynim pelteye döndü.


http://www.yabancigelin.org/wp-content/uploads/2009/01/gelusass1.jpg

3 yorum:

  1. ohaa gelusanın fotoya gel :D
    kendisi gayet güzel kız valla ben de izliyorum.ama o çocukla yapamaz o üstüne basa basa söylüyorum.Benim favori kızım maria çok tatlı, bir de diğer sarışın baya bi kıvıran adı neydi unuttum bu aralar baya ağlıyor o.erkekler hiçbişeye benzemiyor.Kızlarda biraz akıl varsa yarışmanın bitmesini bekleyip kendi hayatlarına baksınlar.lakin o çocuklardan hiçbir cacık olmaz

    YanıtlaSil
  2. tam bir fanmışız ama haberimiz yokmuş komşu!!:D bayaa oturup gelin muhabbeti yapacaz sanırsam!! :D gidiim de çekirdekleri getiriiim :D

    YanıtlaSil
  3. aşkı yakından takip ediyorum ayıpsın :D

    YanıtlaSil

Dil Pabuç Gibi!