Pages

27 Mart 2009 Cuma

Where is my Love?




aradığım aşk ilk aşkımdır dedim,yanıldım
aradan çok kişi geçti yine buldum sandım
inancım tamdı,2 kere kandım
bi b.k olmadı,yine ortada kaldım

dünkü büyük reddedilişin ardından
yine gitmek istedim buralardan
seni bulamadığımı anladığımdan
yollara düşmek istedim,senin için...

hayır hiç anlamıyorum,
sorun bende mi merak etmekteyim
o büyük soru işareti ben miyim?

Nerede olduğunu bilmediğim halde
yaşıyorum seni en derinimde,her günümde
çok uzaklardasın biliyorum,bunu her hissettiğimde
bir yıldız yok oluyor evrende...sonsuza kadar

sen benim hem Meleğim hem Şeytanımsın
hala kaldırmadığım o taşların altındasın
en derin ve en değerli yaramsın
içten aşkım diyebileceğim tek insansın

seni hala aradığımı bilmeni istiyorum
belki buldum seni,yanımdasın ama göremiyorum
aşkım anlamalısın ki seni bulduğum anda
sende beni bulduğunu anlayacaksın sonunda...

Bu aralar yazdığım yazılardan nasıl bi ruh halinde olduğumu anlarsınız sanırım ama 2-3 güne bişeyim kalmaz.bu ruh halime saçma sapan bir şiir çalışmamla nokta koymak istedim.şiir yazma yeteneğimin de olmadığını bir kez daha öğrendim!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!