Pages

6 Nisan 2009 Pazartesi

Yoksa....Belki de


beni tanıyan bilir4-5 tane uzmanlık alanım vardır yani iyi bilirim gibi:D1-basketbol 2-oyunlar 3-müzik 4-film ve dizi ve bikaç tane daha.burada oyun uzmanlıımın üstüne gitmek istiom.sayısızca oyun oynadım,çok sayıda klasik gördüm ama ben bir launch trailer'ını izledikten sonra bu kadar heyecanlandığım bi oyun görmedim.diablo 3 gelio dediler,kalp krizi geçirecektim,starcraf 2 gelio dediler intihar etçektim son anda tuttular ama sonunda kendimi aşşaaa attıım gün geldi çattı.Guitar Hero oyununu 2-3 kere oynadım zaten geçen seneki teknoloji ve oyun fuarında oynadım(level).bir haber geldi ki dağın öbür tarafından.guitar hero bir grubun oyununu yapacakmış.tabii ki de metallica!!!Guitar Hero:Metallica ps3,xbox 360 ve Wii için piyasada olacak ama çok güzel gibi gözüküyo.oyun düz bi oyun size söyleyeyim,ben daha çok yaratıcı oyunları severim ama metallica deyince işler değişir!!oyunun bütün videolarını izledim ve en iyi video'yu sizinle paylaşmak istedim.buyrun bi göz atın isterseniz!!


www.gametrailers.com/player/47417.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!