Pages

28 Haziran 2009 Pazar

Dis Taym Maykıl Hes Left Dı Biyulding!


Michael Jackson...Bana biri Türkiye'de bi konser verecek ve bunu sen seçeceksin deseler ilk söyleyeceğim isim Micheal Jackson olurdu.Bazılarınız yok ben Pink Floyd,ben Metallica,ben İron Maiden,ben Jimi Hendrix'i isterdim dediğinizi duyar gibiyim ama konseri yapacak şarkıcının hayatta olması lazım ve gerçekten performansının özlenmesi lazım.Metallica'yı gördüm ve bana yetti.ne kadar rock-metal'ci olsam da MJ'in hepimizin hayatında önemli bir yeri var!Geçen bu adamın bir videosunu izledim.Hani şu kara bir çıta oluyor sonra insana dönüşüyor,müziksiz bir video.işte o videoyu izlerken, o hareketleri nasıl hızlı ve nasıl seri yaptığını görüyorsunuz.adam dans ederken yaşıyor, müzikle yaşıyor.işte müzik olmasa bile o dansı nasıl yaptığını o videoda görüyorsunuz!Bayaadır ortalarda yoktu.bir turne tarzı birşey yapmaya hazırlanıyordu sanırsam.bazıları borçlarını kapatmak için turne yapacağını söylüyordu(bencede).şimdi bu adam öldü mü?ölmediğine dair bazı dedikodular da var.Yok hastanenin arkasından çıkardılar falan da filan da cart curt...Bu iddiaları onaylayan insanlarda var ama gazetede ikinci otopsiden de birşey çıkmadı yazıyor.eğer bu adam kaçtıysa ve böyle bir düzenbazlık varsa ortalıkta gerçekten çok kötü bir hadise olur ama böyle bir riske gireceğini zannetmiyorum.adam popun kralı yaw, o borçları bi şekilde öderdi.Neyse çok efsane bir adamı kaybettik, bu konuda yazmazsam içim içimi yerdi.tarihe damgasını vurmuş bir kişilikti kendisi,albümlerini ve şarkılarını hepimize ezberletti.Ben şuna çok kafayı taktım yıllarca.Bu adam niye beyaz oldu?o kadar ameliyata girdi?çok barizdi falan diyeceksiniz ama çok fazla iddia var ve hepsi mantıklı.hastaymış falan filan...hepimiz Ray-Ban'larımızı takıp,cenazesine gidelim, ne de olsa acımız büyük!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!