Pages

1 Temmuz 2009 Çarşamba

Bunları da Görmeliydik!


Son zamanlarda reklamlarda karşınıza çıkmıştır...Şu "Sen Ben" reklamı.şimdi içimde biraz serzeniş var o yüzden bunları sizinle paylaşacağım!öncelikle reklam sektörü çok büyüdü ve vodafone reklamları saçma ama komik reklamlar nasıl yapılıyormuş herkese gösterdi.yani vodafone reklamlarına bayılıyorum.bazen karşıma yabancı reklamlar da çıkıo.eskiden g.a.g izlerdik hepimiz.onun haricinde metacafe'den veya bazı sitelerden çok reklam izlediğim oldu.çok yaratıcı ve komik bir reklam dünyası var dışarıda.reklamın asıl amacı nedir?pazarlanan ürünü kısa süre içinde izleyicinin aklına kazımak.en azından bence bu!Worldcard'ın VADAAAA'ları bence çok saçmaydı ama tuttu.adamlar kaç senedir aynı Vadaaaacıklarla işi götürüyorlar.Ben bu son Panda'nın reklamına taktım kardeşim ama reklamın başından sonuna kadar kafayı taktım!oynayan elemanların salak salak bakışlarından ve mimiklerinden,repliklerin ve esprilerin saçmalığından,reklamın sonunda giren 70'lerden kalma "sen beni seversiiinnn" müziğinden...yani herşeyinden.yaw zaten tv izlediğim çok nadir görülmüştür(ntvspor sadece).bu reklamları yapıp neden gözümüze sokuyorsunuz.her reklam kuşağında da çıkıyor.zaten magazin silsilesi yüzünden beynimiz yıkanıyor(ne kadar nefret etsemde arada sırada görünce kanalı değiştiremiyorum:D).Neyse olmamış panda,benim için bitmiştir panda!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!