Pages

4 Ağustos 2009 Salı

Bir Işık Görüyorum...


yine akşamüstü saçmalıklar programından yeni çıktım ve bir yazı yazıyorum.yaw bari bi okuyun yorum falan bırakın bea kardeşim.hiç mi okunmuo bu blog?valla kapatacam hea:Dson bi kaç yazıdır hiç yorum gelmio.gelse bile 1'i geçmio.zaten canım sıkkın.ailem dışındaki herkes beni anlıyo,herkes ailemin yanlış olduğunu yüzlerine söylüo ama bizimkilerde tık yok.neyse efendim özel konulara girmeyelim.daha demin metallica'nın Hall of Fame Induction'unu izledim...
yani takdimini.adamlar yine kendi tarzları ile ve Jason ile çıkıolar sahneye.herkes konuşmasını yapıo.tabii lars dışında hepsi yazılarını hazırlamış.okuyolar ve master of puppets çalıyorlar millete.sonrasından bir enter sandman ama sonrasında ne görelim.Jeff Beck,Jimmy Page,Ron Wood,Flea,Joe Perry,Ronnie Wood,Jason Newsted,Rob Trujillo,Kirk Hammett,James Hetfield,Lars Ulrich.Bilmiom anladınız mı ama 3 bas gitar ve 4 tane elektro gitar vardı:D Train Kept A Rolling adlı klasik parçayı efsanevi bir biçimde çaldılar.hepsi tam şerefsiz hayvanların.öyle işte böyle bi anım vardı paylaşiim dedim.bu aralar moralim bayaa bi bozuk.daha doorusu hep öyledir de.aslında moralim bozuk değil böyle biraz donuğum gibi.o yüzden pek yazasım da yok bişeler.neyse yaw başka bi yazı artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!