Pages

3 Ağustos 2009 Pazartesi

Birşeyler Göster Bana!



Dışarısı deli gibi sıcak,içeride yapacak bişe yok.ortada öle cıbıl cızlak kaldık yine.Adana ayıptır sölemesi PHOK GİBİ SICAK be kardeşim.ee dışarı da çıkamıoz.çıkacak arkadaş yok olsa cepte para yok.kız arkadaş dediğin zaten yok(kim beğenir bizi bu halimizle-kendime bakamıom bu aralar!).evde de bi bilgisayar var.her dakka film izliorum.eee onlarda sıkıyo bi süre sonra.kitap desen -benim kitaplarla aram hiç olmadı.bi ara çok deli okuodum ama bu sene filmlere aşırı önem verdim- canım istemio.bilgisayarda oyun desen bu aralar oyun kıtlığı var.yani yapacak bişe yok.paso içioz işte o kadar!bana 3 şey lazım...
1-kız arkadaş(kaç ay oldu yaw!)
2-iyi bi tatil(yaptık çok şükür ve yapmaya devam edecez)
3-ve kendime bakmam için kalıcı bir ilham
bunları bi yerlerden bulmam lazım be usta!bi şekilde bunlar olmalı.globalleşen dünyada ayakta kalmak için 3G vari bir teknoloji ile cari hesapları kapatmalı ve borsa da yükselişe geçmeliyiz ayrıca repoya bi bakıp(ne saçmalıom yaw ben:D).
neyse efendim bu yazıyı okuyan varsa(umarım vardır çünkü bu bloğu nedense istediğim gibi yapamadım.yani herşey tamam ama takip eden yok gibi:D)bana yardımda bulunsun.yaw boşverdim ne yardımda bulunacan kardeşim sende büyük ihitmal aynı dertlerden muzdaripsin(inşallah değilsindir).başka bir zaman tekrar görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!