Pages

31 Ağustos 2009 Pazartesi

Tatil Güzel Miydi Bea?


1.5 aylık tatilin sonuna geldiiiik!!!İzmir,İstanbul,Ankara ve Bodrum semalarında tatil yapan Onur,Adana'ya varmış bulunmakta ve sonunda Elazığ'ya gitmekte.şimdi bana bu cümledeki yanlış kelimeyi bulun!ulan o kadar güzel yer gezdik,o kadar milletle tanıştık ama yine aynı yere gidioz.koyuyo lan bu bana!neyse efendim kaderden kaçılmaz de mi?
Cebimde az buz param vardı.saolsun babamın sponsorluunda gittik bodruma.tmm çok eğlendim,eğlendik.gerçekten çok güzeldi ama geçen sene daha bi güzeldi.5 gün kalmama rağmen muhteşemdi yaw.hem kalabalıktı hemde hergün dolu dolu geçtmişti!
Bu sene eksiklerden biri tabii ki tekne gezisiydi.çok yapmak istedik ama hava koşulları nedeniyle tekne çıkartmıodu millet.bazıları çıkarıodu ama nie riske girelm dedik değil mi?
Peki ben niye bunları anlatıyorum?Sanki nispet yapıomuşum gibi bi izlenime kapıldım!sanki kendini beğenmiş,iğrenç,yavşak,şerefsizin tekiyim gibi hissettim!fakat öyle bişe yok.uzun zamandır blogu boş bıraktım,bi yazı yazayım dedim.şimdilik bunu yazdım ama başka şeylerde yazabilirim.örneğin kürt açılımı yada kürtcell.Peki gnçkrtcelliler nasıl?herşey var burada arkadaşlar,her türlü şeyden şeye atlayabiliriz.yani daldan dala(bi önceki cümle çok mu saçma oldu ne?!)
peki galatasaray'a ne diiceksiniz?durduramıyorlar bizi?hea hea nooldu kurudun kaldın?!neyse iice saçmalamaya başladım sanki.bunu burada sonlandırmamız lazım.Ramazanda başladı,herkesin ramazanını kutluyorum.Yazılar sürecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!