Pages

10 Eylül 2009 Perşembe

Ben bu filmi izlemiştim!


dün gece bildiğiniz gibi tam bir milli takımlar gecesiydi.hem basketbol hem de futbolda milli takımlarımız rakiplerini yenmek için mücadele ediyordu.basketbolda umduğumuzu bulduk ancak futbolda çok rezil bir futbol maçı izleyerek berabere kaldık.şimdi futbolda dünya kupasına gidemeyeceğiz.basketbolda da bir üst tura çıktık fakat daha ileri gideceğimizi zannetmiyorum.inşallah yanılırım ama öyle olacak gibi.basketbol takımına bakınca mehmet okur yok,mirsad türkcan yok.futbol takımına baksam ceyhun oynuyor,mustafa sarp ya da mehmet topal yok.sanki çok mükemmel bir ülkeyiz anasını satiim,bir de böyle şovlar yapıp tribünlere gönderiliyoruz.herkesin egosu bi adım önde.ulan arkadaş biz tam anlamıyla ne zaman doğru düzgün bir başarı alacaz sporda?ne zaman bir başarı alsak,arkası gelmiyor.sıfır istikrar var.süreyya ayhanlar vardı,halil mutlular vardı,dünya 3. takım vardı...vardı da vardı.hep sonunda patlıyoruz!ywa biz dünya 3. olduğumuzda hangi güçlü rakiple karşılaştık biri çıksın bana söylesin.adam gibi adam olarak rakip sadece brezilya vardı ki onlara da yenildik.ben bu filmleri çook izledim beyler bayanlar!

bizim artık aklımızı başımıza alıp,kişisel problemleri bırakıp Türkiye için çalışmamız lazım.yaw sen koskoca teknik direktörsün,milli takımı temsil ediyorsun.ne demek ya sen tribüne gönderiliyorsun?sen orada Türkiye'yi temsil ediyorsun orada.bu kadar rezil duruma mı düştük yaw.basketbol takımına gelirsek.başımızda bir yabancı teknik adam var.tamam buna bi itirazım yok ama ne demek oyuncunu milli formadan soğutmak?bi sorun varsa oturulur çözülür.bizim en büyük sorunumuz iyi uzun oyuncumuzun olmaması değil mi?ulan all-star olmuş ve batının en iyi uzunları arasında yer alan mehmet okur var.bu adam neden soğutuluyor milli takımdan?niye mehmet okur iyi geçinemiyor arkadaşlarıyla?

usta bu böyle gitmez.her platformda ne kadar güçsüz ve kırılgan bir ülke olduğunu gösteriyoruz.ne kadar istikrarsız ve kararsız olduğumuzu hep gösteriyoruz.koskoca osmanlı bile o kadar yıl hüküm sürmüş.içimizdeki sorunlardan bir imparatorluk yıkılmış.bunun söylenmesi çok kolay ama anlayana gerçekten çok acı birşey.bir imparatorluğu yıkmak ne demek yaw?bak düşman olsan,her gün savaşta olsan o imparatorluğu daha uzun ve daha zorlu yıkardın ama işte içinden bir sorun oldu mu kökünden anlaşılıyor.artık koltuk kavgası,rüşvet,kulis olaylarının bitmesi lazım.biliyorum bu çok ütopik bir fikir ama ülkenizi seviyorsanız bunu yapmak zorundasınız.bunu benim de yapmam lazım.arkadaşlar bu ülke çok kötü yerlere gidiyor bilmem farkında mısınz?bi iki yağmur yağdı diye felaketler birbiri ardına geldi.hani o şehirlerin belediyeleri?

çok fazla kırık ve çıkık var bu ülkede.biri gerçekten bir üflese yıkılacağız gibi geliyor.askerimiz çok güçlü diyorsunuz eyvallah ama askerlerin içinde de çok fikir ayrılığı var.neyse efendim spordan girdik nereden çıktık bende bilmiyorum ama bir spor müsabakasında olanlar bile bizim nasıl bir yolda hareket ettiğimizi gösteriyor!(daha da ağır ve uzun yazardım da zamanım kısıtlı kusura bakmayın)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!