Pages

13 Kasım 2009 Cuma

Rapor 2-Movies Pt.1

şimdi de geldik filmlere.tabii baştan söylemem lazım,buraya yazacağım çok fazla film vardı ama ben yazacağım filmleri listelemedim.şu an aklıma gelen filmleri yazıyorum.bu arada eğer-küçük ihtimal olsa da-okursa kendisine-yıldız teknik'ten sinema yazarı- o yazıları göndereceğim.onu yazıya boğacağım,söz!neyse lafı uzatmayalım ve film tavsiyelerine başlayalım.

The Year One
İçinde Jack Black varsa izlenir görüşü bu filmle de devam ediyor.filmin imdb notuna bakmayın,bence gayet hoş bir film olmuş.başrollerini jack black ve michael cera(juno'dan hatırlayın) paylaştığı ve yönetmenliğini harold ramis yaptığı bu komedi filmi insanlığın en ilkel zamanlarından başlıyor.kabilesinde bi işe yaramayan ve herkes tarafından hor görülen zed,bir gün kabilenin en safı olan oh ile yasak meyveyi yer.düşübceleri değişen ve felsefi yanını keşfeden zed kendini seçilmiş kişi olarak belirler ve kabileden ayrılır.dünyanın sonu olarak bildikleri uçurumun sadece bir tepe olduğunu anlayan ikili,dünya tarihinde önemli olay olarak tarihe geçmiş olaylara tanıklık ederler vs vs vs... çok uzun yazmayalım ama ben sadece şunu da beğendiğimi söylemek istiyorum.kesinlikle tarihin en güzel komedi serilerinden biri olarak gördüğüm arrested development dizisinin oyuncuları burada da karşımıza çıkıyor.gerçekten iyi bir seçim çünkü bu adamların mimikleri ve komedi anlayışları çok iyi.bu filme de çok iyi katkı yapmışlar.başroldeki cera'da arrested development oyuncusuydu.neyse film izlenebilir bir komedi ancak orjinal sesi ile izleyin çünkü akıllıca espriler var,kaçırabilirsiniz.

Hunger
uzun zamandır beni bu kadar etkileyen bir film olmadı.daha doğrusu şöyle söyleyeyim beni etkileyen film değil aktörün kendisi.yoksa beni en çok etkileyen film into the wild'dır.tek geçerim!başrol oyuncusu Michael Fassbender ve yönetmen koltuğunda steve mcqueen...IRA ile ilişkilendirilmiş bu filmde, Bobby Sands’in insanlık dışı muamelelere maruz kalışı sert bir dille ele alınıyor.tabii bu filmden zevk almak ve anlamak için 1980 ingilteresini bilmek lazım.çok sert bir dille o dönemi anlatıyor film.mahkumların battaniye ve yıkanmama eylemleriyle ilerleyen direnişleri, altı hafta süren açlık grevi ile doruğa çıkıyor. hayatı mücadele ile geçmiş Sands’ın kendi vücudunu yaşamının son savaş alanı olarak addedmesiyle yaşanan dramatik süreç muazzam bir etkileyicilikle gözler önüne seriliyor.kesinlikle micheal fassbender'e dünyadaki bütün en iyi erkek oyuncu ödülü verilmeli.role kendini kilitlemiş ve tamamen bobby sands'i yaşamış.şiddetle tavsiye edilir ama sıkılma potansiyeliniz de çok yüksek.

The Jacket
bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordum ve izlenecek film listemde de vardı ama geçen gün arkadaşın laptopunu ödünç aldım ve bu filmi orada görünce hemen izleyeyim dedim.piyango oldu yani bi bakıma.neyse efendim filme dönelim artık.başrolde adrian brody ve keira knightley oynuo ki ben o kızı hiç sevmem.nedendir bilinmez bana kıl italyan erkekleri hatırlatıo?!film çok karışık ve çoğu kişinin büyük ihtimal ile saçma bulacağı bir film ama biz ne filmler izledik di mi adostlar?bu film bizi yıkar mı?zaten filmi izlerken sonu olmayacakmış gibi gelio ama bu filmin aynı tarzdaki filmlere karşı avantajı sonu olması.fakat sonu iyi bağlanamamış ve doğa üstü bi olay olarak kalmış.filmin çekimi ve senaryosu oldukça iyi.oyuncu kadrosu ve hikayenin derinliği zaten sizi hemen filmin içine alıyor.neyse efendim kısa kısa demiştik film özetlerine.izleyin,izletin...

Terminator Salvation
daha baştan söyleyeyim.olmamış yani gerçekten olmamış.aksiyon çok iyi,oyuncular zaten bomba(kıristiyan beyl var daha ne olsun lan) ama o eski terminator havası nerede?hani o bab-ı ali zamanlarında olan hep bizi takip eden terminatorlerin hiç bizi bırakmayışları ve bizim gerilmemiz.yönetmen koltuğunda McG(kim lan bu?) oturuyor ve başrollerde christian bale-sam worthington oynuyor.konusu da gidin sinemalar.com yada beyazperdeden okuyun,beni yazdırmayın burada.kısaca şunu söylemek istiyorum,çok iyi bir aksiyon filmi olmuş ama kötü bir terminatör filmi olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!