Pages

2 Kasım 2009 Pazartesi

Rapor 2-Music Pt.1

eveeeet bilen bilir bendeniz olan ben(yani bendeniz ile alakam yok,kendimi vurgulamak için söylediğim bişe.aslında bendenize benzediğim söylenir ama...) zaman zaman izlediğim filmler,müzikler,oyunlar vs. şeyleri rapor eder ve sizlere sunarım.ilk önce uzun zamandır dinlediğim albümleri sizlere tanıtmak istiyorum.umarım beğenirsiniz,beğenmezseniz de ne haliniz varsa görün!

John Mayer-Continuum

Bu albümü dinlemeye başlamadan önce çok tereddütteydim çünkü bu adam çok popülerdi ve ben popüler insanlardan feyz almam(neden bende bilmiorum valla!).neyse efendim bi heves bir coşkuyla koyduk kendisini mp3'üme.ilk dinlediğim zamanlar çok bayık geliyordu.gerçekten böyle kendimi nirvana'ya ulaşmış hissediyordum.aydınlanmış bir kişilik gibi ama daha sonra olan oldu.milletin bu adamı neden sevdiği anlaşıldı.bu adam gerçekten rahatlatıyordu.uzun zamandır hasret kaldığım akustik anlayışı ve tek kelime ile mükemmel bir ses.Stop This Train en iyi şarkı.şiddetle tavsiye edilir.her tarzdan insan mutlak sevecektir.


Gazpacho-Tick Tock

İşte geldiğim bu aralar dinlemekten sıkılmadığım albüme.gazpacho'yu pek kimse bilmez.bende bilmezdim.bundan bi iki sene önce bizim muhsin'in bana önerdiği bir grup.gerçekten müzikleri çok kaliteli.özellikle bu albüm çok sağlam.müzikalite,sözler,prog özellikleri...şapka çıkartılacak bir albüm olmuş.böyle alternative/prog gruplar bulmak zor.Dredg ve Porcupine Tree'de aynen bu şekil.tam olmasa da böyleler.ben ayrıca gazpacho'nun albüm kapaklarına/album art'larına değinmek istiom.aaazına sçtııımın herifleri çok gzl albüm kapağı yapıo.gojira da öyle.Tick Tock Pt.3 albümün en güzel şarkısı bence.dinlemezseniz büyük hata edersiniz!


Riverside-Anno Domini High Definition

Bi hafta boyunca bu albümü dinledim.bağımlılık yaptı,size de yapar! neyse efendim riverside-anno domini high definition sağlam albüm,sağlam albüm,sağlam albüm! out of myself ve second life syndrome albümleri ile kapımızı aşındıran prog rock/prog metal grubu riverside,yine istikrarını sürdürdü ve bize inanılmaz bir müzik keyfi yaşattı.zaten anasını satiim sert müzik yapıp,brutal vokal olmayan ama aynı zamanda prog olacak bir grup bulmak çoook zor! bulunca da bırakmak istemior insan.yaw ciddi ciddi bu albümü 1 hafta sabah akşam dinledim.şarkıları sindirdim ama albüm sonuna kadar hakediyor.belki en iyi 3 albüme girer bu raporda! alın dinleyin lan işte!!


Fiona Apple-Extraordinary Machine

sıra geldi tam bir hayal kırıklığı olan albüme.bi ara kadın vokallere taktım ve cat power,sia ve dolores'in gazıya ahanda bu kadını buldum.belki de hayatınızda görüp görebileceğiniz en güzel ve en karizma kız olabilir.benim hayallerime kazındı bile.sesi de çok iyi olabilir ama şarkılar çok boş.en azından bu albüm için söyleyebilirim.62 GB dinlemem gereken müzik varken(evet yanlış duymadınız! eğer elazığda eve çıksaydım bu ve film arşivimdeki yük gittikçe azalabilirdi...) ben bu albümle vakit geçirdiğime gerçekten yanıorum ama yapacak bişe yok dinledik bi kere.tarzı alternative,bunu geçmeyelim.albümde tek beğendiğim ama harbiden beğendiğim şarkı Tymps (The Sick in the Head Song).fakat size şöyle bir şey söyleyeyim,burada açıkladığım veya açıklayacağım albümler kadar vakit ayırmadım bu albüme.belki çok güzel bi albümdür,ben anlamamışımdır.bi ara bi daha dinleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!