Pages

4 Kasım 2009 Çarşamba

Rapor 2-Music Pt.2

raporumun 2 bölümüne hoşgeldiniz.şimdi bi önsöz yazmam lazım ama okumayacağınızı bildiğimden ötürü niye kendimi yorayım?okumayın lan bu yazıları!.........neyse 2 bölüm altta!

Dolores O'Riordan-No Baggage
Tanıyanlarınız bilir ama tanımayanlar bu ne idüğü belirsiz,ismini bile doğru dürüst okuyamadığım bu kadın kim diyebilir.bu idüğünün nerede olduğu,ne olduğu belirsiz kişilik,hepinizin 'zombie' şarkısıyla bildiği cranberries grubunun vokalisti olum!hatırlamadın mı lan?şu sarışın hatun işte.bu sarışın hatun 2. solo çalışması ile karşımızda.ilk önce 'Are You Listening?' albümü ile karşımıza çıkmıştı ve biz onu çok beğenmiştik.zaten inanılmaz bir güzelliğinin yanı sıra,tarzını hiç bozmadan aynı şekilde devam ettirmesi önemli bir olgu.ikinci albümü olan No Baggage aynı yoldan devam ediyor.dinledikçe güzelliği anlaşılan bir albüm NB.sonuçta dolores'in yaptığı işlerin kötü olması çok zor çünkü müzik için doğuştan bir yeteneği var ve bunu iyiye kullanacak tecrübesi-bilgisi de var.bu albüm şiddetle tavsiye edilir!en güzel şarkısı It's You.


The Wrestler Soundtrack
yok yok film değil,olum üste koskocaman soundtrack die yazmışız hayvan herif!!! daha ne oradan yorum yapıon yaprak! neyse çok sinirliyim ama kendime geldim...şimdi tamam bunun bi de filmi vardı anladım ama nie bana sanki sinema kritikçisinin bacanağı gibi bilmişlik yapıosun.bende biliyorum yönetmeninin darren aronofsky olduğunu,başrolde mickey rourke ve marisa tomei'nin oynadığını,en iyi erkek oyuncu ve en iyi yardımcı bayan oyuncu ödüllerinde oscar adayı olduğunu.peki sen bu filmin soundtrack albümünün çok sağlam bi albüm olduğunu biliyor muydun?2 şarkı dışında tamamen 80-90 heavy metal klasiklerinin olduğu bir soundtrack albümü.gerçekten çok kral bir albüm olmuş,şarkılar enfes.çok pis heavy metal damarım kabardı ulaaann!albümün en güzel şarkısı hepsi.

The Prodigy-Invaders Must Die
rock'n'coke'lardan nefret ederim demekle başlamayacağım çünkü etmiyorum ama giden kesime karşı bir sempati beslemiyorum.bana çok yapmacık bir kesim gibi gelio.bundan bikaç sene önce offspring geldiğinde en efsane seneydi.offspring-cure-apocalyptica-korn-duman-şebnem ferah...şaka mı yapıosn lan! ben offspring ile rock ve metal furyasına başladım(punk her zaman derindir) ve adamlar Türkiye'ye geldi ben gidemedim.çok üzülmüştüm.bu sene çok boktan bir bandlist vardı rock'n'coke'ta ama bir isim vardı ki millet gerçekten bir efsanenin Türkiye'ye geldiğini bilmiyordu.ne tarz dinlersem dinleyim,prodigy'i de dinlerim arkadaş.o konserde bir grubu izleyip çıkma gibi bir durum olsaydı ve sahne önünden izliyeceğim garanti edilseydi-arkadaş bulsaydım gider izlerdim.bu adamların kral oldukları bir gerçek! son albümleri IMD bu senenin en iyi albümlerinden biri olarak gösteriliyor.hit parçaları invaders must die ise gittiğim her rock barda fix çalınıyor.bende zil sesim yaptım.albümü irdelemeyeceğim sadece güzel olduğunu söyleyeyim.tavsiye edilir.albümün en iyi şarkısı ınvaders must die.

Heaven and Hell-The Devil You Know
yeeeeeaaaaaahhhhhh!!!!! Dio gibi girebildim mi yazıya?Ronnie James Dio,Vinny Appice,Tony Iommi ve Geezer Butler'dan oluşan bu müthiş grup bize tam bir heavy metal ziyafeti sunuyor.TDYK istediğiniz gazı verecek ve sizi gerçekten saracak.adamlar bütün yeteneklerini döktürmüş.dinleyin ulan!albümün en güzel şarkısı bible black.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!