Pages

10 Aralık 2009 Perşembe

Doğduğum Gün...


Ben doğduğumdan beri 7300 gün geçmiş...
Ben doğduğumdan beri 1040 hafta geçmiş...
Ben doğduğumdan beri 175200 saat geçmiş...
Ben doğduğumdan beri 10512000 dakika geçmiş...
Ben doğduğumdan beri 630720000 saniye geçmiş...

bugün benim doğum günüm.belki çoğunuz bilmio veya şimdi duyunca çok şaşıracak ama ben daha yeni 20 yaşıma giriyorum.

10 aralık günü annem beni doğurduğunda çok büyük bir sevap işlediğini bilmiyordu.bir et parçasına can verdi o.aracı oldu çok büyük bir olaya.doğurduğu günden bu yana hep yanımda oldu.babam da aynen.ee hadi abimde öyle diyelim,alınır şimdi o:D bütün ailemi o kadar çok seviyorum ve onların sevgisini yanımda hissediorum ki...bazen hiçbir şeyden korkmadığımı hissediyorum.onlar benim korkuya karşı kalkanım...

dünyaya tatlı mı tatlı,tombiş mi tombiş bir erkek çocuk olarak gelmişim.gerçi erkek konusunda hala bir şikayetim yok:D o günler kimse beni kucağından düşürmezmiş.çok tatlıymışım lan! fotoğraflarda da grünüyor zaten...

bi daha düşündüm de harbiden iyi ki doğmuşum ben.yoksa sizleri tanıyamayacaktım.hayat denilen güzelliği tadamayacaktım.başarısızlıklarımı,başarılarımı,hayal kırıklıklarımı,sevdiklerimi,iyiliklerimi,kötülüklerimi...yani herşeyimi... buna değerdi bea!

bugün benim doğum günüm.belki çoğunuz bilmio veya şimdi duyunca çok şaşıracak ama ben daha yeni 20 yaşıma giriyorum.beni yalnz bırakmayan her nefes alan bireye çok teşekkür ediyorum.benim yanımdasınız,bende sizin yanınızdayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!