Pages

7 Aralık 2009 Pazartesi

N95'li teyzeler görmek istiyorum!!!!


etrafınızdaki her yaşlı insanın elinde hep eski telefonlar görürsünüz.anneannenz,babaanneniz,dedeniz... benimkilerde de böyle çünkü bu bi kalıp sanki.bütün yaşlılarda kötü telefon var:D 3310'lar 5110'lar... nie böledir ki bu?
nie ben bir laptop'u olan,twitter'dan milletle mesajlaşan,son model bir telefonu olan siber bir teyze görmeyeyim?!? bi ara exper reklamında çıkan bir teyze vardı.keşke etrafımızda o teyzeden birsürü olsa!

yaw böle ben anneannemle msn arkadaşı olmak istiorum.facebook'umda ekleyip texas hold'em oynamak istiyorum ben onlarla.telefondan mesajlaşıp,navigasyonla bulmasını istiyorum beni!! aslında bi bakıma onlar iyi yapıo.onların elindeki telefonlar en sağlam ve en dayanıklı telefonlar.bizim uzun zaman arayıp da bulamadığımız telefonlar.hanginiz 2.hat için 3310 aramadı piyasada?! ya da yavuklunuzla mesajlaşmak için böyle telefonlar aramadınız? beni yemeyin laaan!!!

neyse efendim bazı zeki insanlar yaşlılar için bir telefon çıkarmış.aslında bir tane değil bir sürü ama ben bi tane dedim.neden dedm bende bilmiorum.yaşlıların gözü görmüo die ekranı ve tuşları çok büyük yapmışlar.işin buuluuutuuttuylan,megapikseliylen pek uğraşmamışlar.işin inciine cinciine pek girmemişler.peki bunu nie türkler düşünemio! usta böyle bi telefon isteyen binlerce insan var.acaip para var bu işte.girilebilir yani.neyse çok uzatmayalım yaw...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!