Pages

20 Ocak 2010 Çarşamba

Paralel...


elime bundan 1 ay önce Anneke Van Giesbergen & Danny Cavanagh'ın birlikte çıktığı küçük çaplı turnenin live performans albümü olan In Parallel düştü.daha ilk şarkıyı görünce dedim ki çok patlak çıkacak bu ama benim çok ama çok sevdiğim bir Massive Attack parçası olan Teardrop,eldeki unplugged enstrumanlara rağmen çok hoş çalınmış.ondan sonra gelen You Learn About It şu aralar hiç kulağımdan düşmüyor.bir anneke,bir danny söylüor ama bazen iki anneke söylediği de oluor...mızıkçı!

Türkiye'ye de geleceklerdi galiba ama fos çıkmış die duydum.doğru mu yanlş mı bilmiorm ama gelmişlerse çok üzülürüm çünkü gerçekten kaçırılmaması gereken bir hadise.bir tarafta kadife sesli anneke,diğer yanda müzikal bir üstad... hele Are You There'e girerken içim bi kıpraşıyor ki sormayın gitsin...

Çok iyi bir live albüm,bana chris cornell'in sweden live'ını anımsattı.kesinlikle dinleyin,tavsiyemdir...

2 yorum:

  1. geldiler, sen kaçırdın maalesef.Ama anneke mart gibi kendi grubu ile tekrar geleceğini söylemiş.Konser Pazar günü olduğu için gitmedim.Bakalım bu sefer tarih uygun olursa gideeceğim.

    YanıtlaSil
  2. yapma bea! peki sen gittin mi? ya nie elazığ'a gelmediler ki? :))

    YanıtlaSil

Dil Pabuç Gibi!