Pages

29 Ocak 2010 Cuma

Renklerin İçinden


şu anda 29 ocak 2010 tarihine resmi olarak girmekle beraber,yarıyıl tatilim bu akşam yapacağım ucak yolculuğu ile başlayacak.tabii ki devamsızlııı kullanmayalım die sabah saat 7.15te kalkıp her zaman olduu gibi saat 8:15'teki dersimize paşa paşa gideceğiz ama sonrası çok güzel olacak bea!

tabii bu tatil benim için başka bir anlam taşıyor.bu ocak ayı benim için gerçekten zorlu geçti.sınavların yoğunluğu,Ali Amca'yı kaybetmemiz ve Ömer'in durumu,Burcu'nun annesi,sevgilimizden ayrı kalmamız,yurttan eve çıkma planlarımız ve onların 3.nün başkaları ile eve çıkması sonucu tökezlememiz,yurttaki sıkıntılar ve bana attıkları iftira sonucu benim disiplin kuruluna gitmem...2010 hiç iyi başladı diyemeyeceğim ama iyi olan şeylerden en iyisi komiteden 80 almam.

geçici bir süreliğine de olsa artık kafama reset atmam lazım.çok fazla moralim bozuldu,çok sıkıntılar atlattım bu ay.dışarıya pek göstermedim ama işte içimde kaldı ve yaktı.elazığdan ayrılmam bi 15 günlüğüne iyi olacak.istanbul'da bayaa bi kafamı dağıtacam gibi gelio.neyse artık bavulları topladık,olmayan renklerin içinden çıkmayı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!