Pages

1 Şubat 2010 Pazartesi

Gizem'li Birgün...


cuma akşamı istanbul'a indiğimde çok ama çok heyecanlıydım çünkü bundan bi önceki yazıda yazdığım üzere bu tatile çok ihtiyacım vardı ve elazııdan bir süreliğine kopmam lazımdı.cuma gecesi rötarlı da olsa geldim ya istanbul'a....çok şükür beaa kardeşim!

cuma gecesi tabii baba ve babaanne ile hasret giderikten sonra birazda bilgisayarla hasret giderdik ve iyi biiir uyku!

cumartesi günü çok sevdiğim arkadaşım gizem'le gezmeye gidecektik(sanki altın gününe gidiomuş gibi yazdım be!).babamın evde bunalmasından dolayı 4'te buluşacağımız noktaya 3.25'te geldim.kendisi 'hadi gel çıkalım,biraz da gezeriz' cümlesi ile beni cezbetti ama stadın orada,çevreyolunda bırakıp gitti beni! kendi babam bile bana bööle kazık attı.neyse efendiler,boğa heykeline vardığımda 3.25 civarıydı.kız 4'te gelecek ve kartaldan gelecek.iyi hoş...

saat 3'te beni aradı ve çıktım geliyorum dedi gizem, bende tahminen 4 gibi orada olur dedim ama demez olaydım.gizem saat 4'te mesaj çekmez mi anca bostancıya geldim die! laaan naasıl olur modundayım ben tabii ki! daha en az 25 dakkalık yolu var bu trafikle.tam 1 saat 8 dakika boğa heykelinin yanında bekledim.o kadar yordu ki sanki boğanın tecavüzüne uğradım! tabii her zamanki gibi insanlar hep beni bulur böyle yerlerde adres sormak için.memleketim ve yaşadığım yerler dışında her şehirde bana adres sorulur arkadaş! adamın sorduğu yeri biliodum! sonra önümden bi adam geçti ve ortamın rengi-kokusu değişti,bir tane bile çirkin kız-kadın görmedim(yazgülü duyuyosan her an ayrılabilirim senden :)),itfaiyeler ve ambulanslar bir hışımla geçtiler falan da filan...

Neyse beklenen insan geldi,çok mutlu oldum çünkü tam kafama göre bir arkadaşım ve çok güzel birgün geçirdi bana.doğum günümüzü kutladık,akmar'a gittik,süt dilimi yedi(bana bir parça yedirdi:)),saklı bahçe diye çok güzel bir yere götürdü ki herkese tavsiye ediorum.girişi belli olmayan ve harbiden de saklı bir yer.hatta oturduktan sonra önümüzden yiğit özgür ve tayfası geçmiş,tabii gizem saolsun onlar geçtikten 5 dakka sonra az önce yiit özgür ve tayfası geçti diyiince bi hyecanladm ama gözlüüm yoktu zaten göremezdim.harbiden de iyi bigündü ama beni bir yere götürdü ki sormayın!

Kendi deyimiyle 'istanbuldaki en güzel mağaza'.ciddi ciddi öyleydi ve bi an için çok zengin olmak istedim çünkü bütün mağazayı almak istedim.kadıköyde zuhal sokakta The Dreamers die bir mağaza.bu mağazada tamamen figürler,büstler var ama böyle oyunların,filmlerin,di
zilerin,bazı fenomenlerin,süper kahramanların vs vs...görmeniz lazım insan hiç çıkmak istemiyor.tam bir koleksiyoncu mekanı,koleksiyon merkezi! tam anlamıyla bir cennet! adama zaten hırsızlık yapabileceğimi samimice söyledim.kesinlikle gidin ve görün ama yanınızda parayla gidin çünkü eliniz boş çıkınca çok kötü oluyorsunuz.bende yakın zamanda internetten alışveriş yaparım gibi geliyor.bu arada internet siteleri de var hemen veriiim.Dreamers Figure

çok güzel bir cumartesi gününün ardından tabii ki gizeme çok teşekkür ediyorum! saol gizemcim.neyse hadi yazı bitsin burada daha çok işim var...

4 yorum:

  1. yahu ne demek hehe evet güzel gündü onurcuk. tekrar görüşmek üzere (:

    YanıtlaSil
  2. Sen kötü zamanda geldin kardeş.Sen geldin havalar bozdu yahu.Güzel günler olsaydı gezdirirdim ben de seni Kadıköy'ün bilinmeyen yerlerine götürürdüm :P Umarım Perşembe ya da Cuma daha güzel olur hava da benden haber bekle topraam

    YanıtlaSil
  3. ya hiç sorma! bu akşam(salı) arkadaşlarla istiklal'de küçük beyoğlu diye bi yere gittik,orası da çok iyiydi.bir çıktık deli gibi kar yağıyor.zaten sabah ve öğlen acaip bir yağmur vardı.bakalım perşembe boşum galiba.umarım sende boş olursun,ona göre bişeler yaparız!

    YanıtlaSil

Dil Pabuç Gibi!