Pages

18 Şubat 2010 Perşembe

Sevgililer Günü-Nba All-Star-Recep İvedik 3-Star Wars-5. Komite-Tatil



Hepsi mi üst üste gelir evladım?! hepsi mi üst üste gelir yavrum?! adamı vururlar koçum! ulan zaten toplasan 14 gün tatilim var.o tatilden sonraya sınav koyan zihniyeti,star wars'ları çok ters zamana koyan cnbce'yi, All-Star'ın geç olmasının sebebini(sövemiom buraya), recep ivedik 3'ü bnm gitmemden 2 gün önce sinemalara getiren Şahan'ı...

Ama sevgililer günü iyiydi bea! valla bak hele şimdi nooldu! ben buna bi daha aşık oldum! he sana aşık oldum yine salak,sana! hergün seviyorum zaten seni, hergün de seveceğim amaaa bu adana tatilimde sadece 1 gün görüşemedik ki bu bzm için bir rekor.umarım 1 ay sonra yine adana'ya gelirim.

bunun akabinde herhalde bizim pudra şekeri 2 yalan olacak gibi duruyor.herşey hazır ama çok az zamanım var ve ben boş zamanımda adana'ya gideceğim.gerçi birileri bi gaz verse bana, biraz yardım etse çok kral bir film yapacaz bu sefer ammaaaaa...

eğer bunu okuyorsa buradan Muhsin Güllü'ye bir çift lafım var! sen git rakip firmanın filminde oyna,bize haber verme ondan sonra da gel rol dilen(dilenmedin mi lan :D :D).tamam dilenmedin hadi kabul ettim.

aha bu akşam yolcuyum! (tabii ben bu yazıyı 15 şubat pazartesi akşamı yazdım) gidecem de noolacak? istanbulda paso gezmişim,adana'da paso gezmişim,şimdi gidecem 3 metrekarelik elazığ'ya! bide soğuktur orası şimdi...

ne all-star'ı izledim,ne recep'i,ne star wars'ı,ne de sınava çalıştım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!