Pages

25 Temmuz 2009 Cumartesi

Dp-Dt ve Aradakiler(uzun bir yazı-çok konuşmayın okuyun laan!)


Eveeeeet şimdi geldik 20 günlük bir gidişin verdiği meyveleri elimizden geldiğince sizlere anlatmaya.20 gün boyunca istanbuldaydım ve oraya 2 konser için gitmiştim.ilk konser 4 Temmuz Dream Theater konseriydi.Tuborg sponsorluğundaydı.Sırada beklerkene bizim yanımıza gelip bira dağıtmaya çalışan çıtır kızlara hastalığımı belirtmek isterim ama Deep Purple'daki kızları(giden bilir) kimse geçemez.Onlar neydi öle.Hele girişte 4'ü birden önünüzü kesip size bişeler veriyolar ya...ahhh ulaaaannn!!!Neyse tabii biz dışarıdan aldığımız biraları içeerek ve konser öncesi istiklal'de demlenerek geldik konser alanına.Konser biraz vasattı.Beni bilen bilir Dream Theater benm en sevdiğim gruptur.Son albümleri kötü olsa bile bu albümü bile ezberledim şimdiden.Kapılar saat 6'da açılacak dediler çok geç açıldı ve Cynic çok az şarkı çaldı.Hatta onların çıktığını bence birçok kişi anlamamıştır.Küçükçiftlik Park çok güzel bir yerde ve biraz daha geliştirme yapsalar çok daha iyi olur.Sadece girişteki kuyruk bile bir sorun olduğunu gösteriyor.Konser güzeldi ama işte LaBrie bir front man değil.Sonlarda ki Rudess ve Petrucci atışması çok iyiydi.Çok hayal kırıklığına uğradım ama niye bilmiyorum.Halbusi konser iyiydi,şarkıları çok güzel çaldılar ama işte tatmin etmedi ulan üstüme gelmeyin a.q.Neyse böyle coşturacak pek bişe yapmadılar ve çekip gittiler.Yerimiz de kötüydü gibi o yzden çok zıpladım,çok hopladım.2 gün boyunca yürüyemedim.Setlist hiç hoşuma gitmediği için sahne önü almadım ama klasiklerden oluşan bir setlist yapıp eninde sonunda gelecekler.işte o zaman en önce olacağım.La bu adamlar bok gibi konser de yapsalar,bok gibi albümde çıkarsalar çok seviyom ben bunları la,SEVİYOM LAAA!!16 gün sonra kim derdi ki bir efsane akşam geçireceksin diye.
Hayatının en güzel gecelerinden biri olacak diye.İlk yabancı grup konser deneyimimi Metallica ile yaptığım için çoğu konser beni tatmin etmezdi ama 20 Temmuz çok farklıydı.Kuzenim,Kutlu,Çağatay ve ben dün gece sabaha kadar içmenin etkisi ile ve benim babaannemi pazartesi sabahı hastaneye götürmem nedeni ile saat 5.30'da buluştuk bostancıda ama karşıya geçmemiz lazımdı.Tabii Kadıköye gidecektik,yanlış yaptık.Çağatay'ın hafızası bizi kurtardı."Üsküdardan Dentur var,doğrudan konser alanına gidiyor".Bu laf çok heyecanlandırdı bizi ve koşa koşa üsküdar otobüsüne yetiştik ama ne görelim!Trafik deli gibi sıkışık.Saat 7 gibi üsküdarda olduk.Üsküdar otobüsünde Yeliz Akkaya'yı(yabancı damatta bebeği kaçıran kız) gördük.Taş gibi hatun yaw,bir kişiye daha aşık olduğumu anladım:DDentur'a geldiğimizde 7:30 seferini bekledik ve bindik.Konser alanı çok güzel bi yerde.Yerini bayaa sevdim diyebilirm.Babaannem evden çıkarken hala bana şöyle diyordu:"kuruçeşme eskiden maden bölgesiydi,kazı yapılırdı.hey gidi günler hey!".Babaanneme beni aydınlattığı için buradan teşekkür ederim.Tabii sahne önü bi farklı oluyor ve biz girdiğimizde sadece 5 sıra insan vardı önümüzde.konser sırasında bu bi ara 3'e indi:DNeyse efendim sonunda konser başladı ama ben bildiğin affalladım çünkü Gillian eşofmanla çıkmıştı ve ayakları çıplaktı.Herhalde adamı biri uykusundan uyandırmış:d Doğrudan Highway Star ile girdiler ve bizde moda girdik.Zaten oradan sonrasını hatırlamıyorum.Hush,Perfect Strangers,Black Night ve Highway Star'da çok deli coştuk.Ama size şunu söyleyeyim,Setlist.fm'deki İstanbul setlisti yanlış.Bize 14-15 şarkı çaldılar.Greece konserine çok benziyordu.Adamlar bir tane bile slow şarkı çalmadılar diyebilirim.Tabii şunu önceden belirtmem gerek,bu konser Kutlu ve Kaan(kuzen) için ayrı bi önem taşıyor çünkü onların en sevdikleri grup DP ve bi daha göreceklerini de zannetmiyorum.Bende çok severim DP ve çoğu şarkılarını bilirim ama onlara ne sorarsan sor her bi bokunu bilirler.Aynı benm Dream Theater versiyonum.Neyse efendim ben hiçbir konserde bu kadar terlediğimi hatırlamıyorum.İnanılmaz eğlendik ama bunun en büyük payı bence sahne önü olmamızdı.iki adım atıp zıplasam Ian Gillian'ı tutup aşşşaaaa çekecem:DBu konserin bir diğer özelliği ise Steve Morse'u izlemekti.Gerçekten dünyanın en iyi gitaristlerinden.Çok rahat gitar çalıyor kendisi.Mükemmel bir karizması var hala o yaşına rağmen.tam şerefisz yani kendisi.Konser çıkışı kıçıma kadar terlemiştim ben bu kadar terlediğimi hiç hatırlamıyorum.Bi de deniz kenarı,esiyo.soğuğu yedik testesteronlara ama bişey olmadı çok şükür.oradan da yürüyerek ortaköy,gece kumpiri ve oradan istiklal ve biraz daha demleniş ve eve dönüş.Bu kadar lan ama şimdi biraz tartışma yapalım(tek taraflı):DKartlaşmış adamlar bi sahnede bişeler yapmaya çalışıyorlar.bunun neresi eğlendirdi lan seni?-diyenlere buradan 280 ton gücünde AAAALLLLLLL!! demek istiyorum.Ayrıca şimdi ben bildiğiniz gibi(kim bilio lan!) elazığ'da okuyorum ve adana'da yaşıyorum.elazığ'da kız potansiyeli çok düşük.oradan adana'ya gelince cennete gelmişim gibi oluyorum.oradan istanbul'a veya izmir'e geçince en üst noktasına ulaşıyorum cennetin.elazığ'da bir sürü çirkin ve havalı kız var ki yolda görsen yüzüne bakmazsın ve bunların bazıları da benm arkadaşlarım.benm bir maruzatım var.bunlara o konsere götürmek lazımdı.üstad her gördüğüm kız mı güzel olur.onu da geçtim istanbul'da tanıştırıldığım kızlarla aramda bişeler oluyor.bakışlarından falan anlıon.tabii ki istanbulu az buz biliom ve arkadaşlarım var.zamanında 3-5 kızla çıkmışlıımız var ve hepside çok güzellerdi ama ben çok yakışıklı veya fit bir adam değilim.işte onlar dış görünüşe gelmiyor.konuşmaya,farklılığa,yaratıcılığa geliyor.bende elazııda böyle istiom ama olmuo a.q.sanki şehir açlıktan çıkmış,herkes ince,kara ve gömlekler ortaya kadar açılmış,kıllar fışkırıyor ve bu adamlara bitiyorlar.bu elazıının da bu kızlarında hatta benim tanıdıklarımın da allah......neyse ben bunu niye anlattım çünkü kız arkadaş yapıodum ama ayrı şehirlerde olduumuz için yapamadım.kız çok da güzeldi a.q.illa elazııda yapmam lazım çünkü ayrı şehirde yapmıştım zamanında olmuo ama elazııda yapamıom.s.kecem böle işi çok sinirlendim.kim açtı lan bu konuyu!!!Neyse asıl konuya dönelim.Dt konserne 100 üzerinden 75 veririm ama DP konserine en az 90 usta mükemmel bi konserdi,muhteşem bir geceydi.Anlatmadığım bir sürü şey olabilir ama bu kadarı yeterli gibi.Teşekkürler DT ve DP.Bi daha gelin lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!