Pages

5 Ekim 2011 Çarşamba

O Gemi Mutlaka Bir Gün Gelecek...

düşerken duramazsın, susarken anlatamazsın
belki de... ne bileyim ben...

uzaksan duyamazsın, bıraksan bulamazsın
nerdeyim... biliyorum ben...

yalan... ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
yalan... kim ne dediyse, ne duyduysam yalan.

duramaz ki yanan, bulamaz ki arar
duruyorum ben...

yalan... ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
yalan... kim ne dediyse, ne duyduysam yalan.

duramaz ki yanan, bulamaz ki arar
duruyorum ben...


bilirsen unutamazsın, aşikârı saklayamazsın
kimdeyim... arıyorum ben.

sorarsan açamazsın, kurursan damlayamazsın.
belki de... kuruyorum ben.

yalan... ne diyorsam ne duyduysam hep yalan
yalan... kim ne dediyse, ne duyduysam yalan.


kavuşursan meşk olur ama kavuşamazsan aşk olur be yeğen.o gemi kesin gelecek bir gün...

sağolsun leylalar, mecnunlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dil Pabuç Gibi!